Mitt 2008..

Hejdå 2008, Hej 2009!

Det är nu mindre än 6 timmar kvar av 2008 och det är alltid svårt att dra sig till minnes och sätta fingret på vad som har hänt, och framför allt när saker och ting hände under året. Tiden går så fort säger vi, men det händer väldigt mycket saker under tiden när den går. Jag vill summera mitt 2008 som ett bra år, helt klart ett bra år i mitt liv men samtidigt har det varit väldigt jobbigt till och från i olika perioder i år. Men jag kan nog ändå tycka att jag har skött mig bättre det här året på att ta tjuren vid hornen och säga som det är och försöka klara upp problemen.

Mitt löfte till mig själv det här året som kommer är att jag ska bli bättre på att tycka om mig själv, och försöka berömma mig själv de gånger jag lyckas med saker istället för att bara uppmärksamma mina misslyckanden. Jag ska också bli bättre på att sätta upp delmål för att nå det stora målen i skolan istället för att bara skjuta upp det eller strunta i saker helt, det gäller även andra saker jag försöker sljuta upp bara för att slippa det. Jag ska också bli av med all min höga frånvaro i skolan som jag verkligen inte är stol över.

Jag börjar mitt 2009 med att åka till Egypten i februari, det känns som en bra början och jag hoppas på att få ett underbart år och inte behöva känna så som jag har kännt ett bra tag nu. Jag har sett till så att jag fått hjälp och hoppas allt kommer att bli bra tillslut.


ETT NYTT ÅR - NYA MÖJLIGHETER!



GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback