Musik i natten.



Klockan är snart 03:00 och jag kan inte sova börjar visst vända på dygnen.. igen. Men får försöka tvinga upp mig i hyfsat tid imorgon eller ja senare idag när jag fått lite sömn iallafall. Ska följa med mamma till kyrkogården och tända ljus hos morfar, jag önskar jag han fortfarande var i livet så jag hade fått chansen att lära könna honom. Vila i frid, moffa! <3

Ligger här och lyssnar på denna underbara låt jag länkat till där uppe, låten ska spelas på Robins begravning den 9:e januari. Jag tänker på dig och din familj varje dag, igår (23:e) var det en månad sen du hamnade där ute och sen somnade in. Hoppas du vet att jag tänker på dig ofta även om vi inte gick ihop. Rest in Peace!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback