Alla sagor har ett slut men i livet är varje slut en ny början

yeah. efter många om och men har jag äntligen kommt in på bloggen :]] hatar när det ska hålla på att dryga sig.

idag har mamma och jag färgat håret :] jag färgade håret svart (ofcourse). och mamma blev brunet :]] följde med mamma hem till en av hennes vänner också idag och träffade hennes coola fågel xD *denna sagan slutade sorligt för rååger blev skjuten* haha!

börjar bli riktigt trött. jag sover alldeles för lite fast det är lov. är uppe för länge med danne sen går jag upp för tidigt. och min minsta kisse löper. hon är inte opererad än så hon skriker som faen just nu! får nästan lust att strypa henne ibland.

oh imorgon ska jag till sjukhuset oh träffa överläkaren där igen :] ska bli intressant faktiskt. får se när oprationen blir av. börjar lessna på min hörsel just nu. ;/

får se om jag ska ner på stan imorgon eller om jag tar det på torsdag. måste ta oh fixa min praktik :]] ska bli kanonkul. längesen sist. jag hade gärna gått tillbaka till min gamla praktik oh mina underbara barn. men tyvärr. ;/

nu har min mobil lagt av igen så nu får den inga mer chanser. har lånat mammas nokia just nu :]] min gamla. haha! eller jaa gammal? köpte den för typ ett år sen. men lessna på den oh köpte min lg :]

idag lagade jag tacos åt hela familjen. mysigt :]



CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback