Allting jag tar på blir till guld.

diggar carolinas låt :]] hon är cool!

jag försov mig idag med men jag hann med bussen på sekunden :]] var inte den enda som försov mig idag. smsade sisse att jag var på väg till henne runt fem i åtta imorse oh vi börjar tjugo över. så ringer hon upp oh säger att mitt sms väckte henne. så på henne blev det fart på men vi hann iallafall :]] wiiiie!
första lektionen gick hyfsat bra faktiskt. fick ett chokladhjärta av mina lärare bara för att det är alla hjärtasdag imorgon. :]. men sista lektionen var jävligt seeeg. jag satt mest oh kollade på piercingsmycken oh checkade bilddagboken. haha! :]

sen åkte sisse oh jag in till stan för jag skulle till optiken men ville ha lite sällskap fram till fyra. vi fick ju sluta två idag :]] ibland är våran lärare bäst. köpte en ny foundation och en duschcream som luktar päronsplit ;]

gick som sagt till optiken vid fyra så vid fem i fyra skildes jag&sisse och jag gick in. såklart att det är snyggaste killen som ska kolla min syn xD oh sen lära jag ta ur linserna för en annan test så sen när jag skulle pluppa in dom jävlarna igen ville dom inte. pinsamtpinsamt xP såg ut som jag hade gråt och mascaran rann.

tack sweetie för det du sa igår. det värmde verkligen <3. tycker om dig med.

tror ni på ödet? det gör jag och sisela. idag när vi var på guldfynd så hade dom halsband med en liten hjärtberlock med bokstäver på. sisela och jag tar helt med slumpen upp en varsitt för att kolla på och hon fick ett C på det hon tog upp och jag ett S :]] <3.

bara en dag kvar nu sen hoooome :]] tralala. jag är på bra humör just nu. har vart den sen jag slutade skolan idag.

imorgon har jag prov ;/ men jag har faktiskt pluggat hyfsat. blir la att läsa igenom skiten igen en gång ikväll och kanske en gång imorgon med. har ju iallafall sovmorgon. yeah! börjar ju ett men ska äta lunch i skolan med sisela först hade jag tänkt. idag har jag diskat och haft mig :] till och med lagat riktig mat. fiskpinnar med mos xD

åter igen har jag fastnat för måns cara mia. blir skitglad när jag hör det :]] *baby we can't move apart you're breaking my heart. come closer cara cara mia cara cara mia. love is all we need.* sitter oh sjunger högt för mig själv :]]

min gullunge var in på akuten inatt igen ;/ han har problem att andas. jag börjar bli riktigt orolig! han är ju inte ens sex månader än. <3

nu ska jag nog ta oh fixa lite grejs i lägenheten. lär inte hinna imorgon kväll. blir nog att kolla på grabbsen som spelar fotboll ;]] borde kanske ta oh packa lite idag lär inte hinna det imorgonkväll när jag kommer hem.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback