But you still have ... all of me.

vaknade imorse och var på väldigt bra humör för ovanlighetens skull :] antagligen för det DU <3 sa igår. och för att jag visste att jag skulle träffa underbara människor idag :] först hade jag matematik med johan och mimmi :] sen håltimme i nästan två och en halv timme. så under den tiden gick vi först och åt lunch tillsammans alla tre sen gick jag&mimmi till fordon för att träffa lite folk där. johan skulle med egentligen men vi tappa bort han xD haha! sorry vännen! så efter sådär en timme gick vi till busshållplatsen för att mimmi skulle iväg och där möte jag sisela :] så gick vi till biblioteket oh hittade johan där ;D sen satt vi där oh prata om det lilla äcklet! *kräkas* tillslut blev det dags för idrotten för mig oh johan så vi tralla dit.
idrotten var riktigt rolig. vi lekte först typ kull fast med boll :] kanonskojj! sen blev det basketmatch :] mitt lag förlorade dock men det andra laget hade faktiskt johan i sitt lag vilket är fusk! ;]
sist med inte minst hade jag oh johan svenska :] fast vi satt mest oh prata om extrema saker som att simma med hajar. hoppa fallskärm och sånt. sånt vill vi göra :]] sen blev det såklart massa prat om bodymods på bussen in till stan :]

ikväll har jag städat lite :] eller ja försökt. kan väl inte säga att det gick helt bra men det får vi la ta en annan dag :] eller ska väl fixa lite till ikväll iallafall. xD.

oh imorgon är det en sån där dryg dag då jag börjar tjugo över åtta ;/ så bussen härifrån går tjugofem över sju. urk! sen om vädret inte är skitpiss som idag så går jag ju och hämtar sisela på vägen till skolan :]

fick veta av min lärare idag att jag får resersättning så jag hoppas verkligen jag får en praktik i valbo :]

jag älskar verkligen Evanescence - My immortal. den är så fucking fin. <3.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback