Cause sometimes you'll find that I'm out of my mind.

Idag är det en sån där bra dag så allt känns perfekt :] okej det var ingen fotboll idag men det är nog det enda som varit tråkigt med dagen. Först hade man sovmorgon så man sov till halv tio typ. Sen när jag klev på bussen i stan så satt min söta rosemarie där :] gissa om jag blev glad ;D
Så var man i skolan typ femton min och skrev prov. lyxigt värre. Åkte in till stan oh köpte lite hårprodukter för typ trehundra ^^ hihi.

Skulle gå till sisela en sväng sen när klockan var typ kvart i två men blev kvar till halv åtta då vi drog till nollnitton för att se på fotbollen som inte var ;/ riktigt dött var det där som vanligt. satt och spelade kort med sisela och daniel. dock förlorade jag alla spel vi spela. men vad är det dom säger; otur i spel. tur i kärlek. *blinkblink*
såg en riktigt sjuuk film med sisse idag med. har glömt vad den heter men hela stan blev typ sexberoende tillslut xD haha! tror den hette a dirty shame :]

Imorgon ska jag hooooome :] längtar. längtar. längtar.

Har precis ätit fiskpinnar. Jag gillar fiskpinnar xD så går det jäwligt snabbt också. yeah!

nu ska jag strax ta och packa ner det mesta så allt är klart till imorgon. GÄVLE <3

jävla fitta! du är ta mig fan helt jävla skruvad!

CIAO!

Kommentarer
Postat av: johan

fiskpinnar e äcklit

2008-02-14 @ 22:32:03



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback