Du får mig att vilja spy ut mitt hjärta.

trevligt att börja lördagmorgonen med att gå upp sju. skulle vara hos tandläkaren klockan nio. ;/. ja måste man så måsta man. lagade två tänder som gått av. måste dit igen på lovet. urk!. ska till öronläkaren då med ju och prata opration igen. jag har bestämmt mig nu.

åkte till köpis sen efter tandis och checkade läget :]] hittade inte speciellt mycket mer än ett pat örhängen och lite smink. alltid trevligt med lite nytt. köpte en lampa också på ikea :]

oh min lilla gullunge är sjuk. nästan 40 graders feber och ett öra som det gått hål i så det rinner. han skulle eventuellt in på akuten nu i eftermiddags har inte hört nåt än. skulle egentligen träffat han idag. är han piggare får jag väl träffa han en sväng imorgon innan jag åker :]]

har suttit och kollat pä Göta kanal 2 - Kanalkampen med mamma. riktigt rolig faktiskt :]] har ju inte sett första den är så gammal. den är ju typ från när mamma var ung. oh jag är ju lite halv såld på rafael edholm. har jag ju typ alltid varit ;]

hoppas ni har kul ikväll johan :] synd att jag inte kunde hänga med denna gången men kunde inte ändra tandläkaren igen. men det blir fler gånger. oh jag gilla inte att det var alkoholfritt xD men det lär väl inte hindra dig. du är ju äga club xl ändå xD haha!


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback