För jag har himlen runt hörnet? Eller? ..

idag blev det en tripp till ikea :] trevligt. skulle leta en lampa jag ville ha men dom hade inte den längre. så det blev bara batterier. hittade en tavla jag ville ha men den kostade sjuhundra ;/

just nu är jag inte på nåt vidare humör alls. allt känns åt helvete. och jag vet precis vad jag behöver för att må bättre men allt går inte att fixa på engång ;/ och så längtar jag efter min jessy så jävla mycket att det gör ont. FAN att du ska bo så jäwla långt ifrån mig så jag inte kan träffa dig när jag vill och behöver. alltid du&jag gumman genom livet. <3

imorgon åker jag till örebro. vet inte om jag vill eller inte vill. kan inte känna alls just nu. helst av allt vill jag bara lämna allt och åka till jessy. där är allt bra.

har sett another gay movie idag. så galet bra. det är en gayversion av american pie. oh värsta söta paret det blir på slutet :] me like gay guys.

ska ta och lägga mig och läsa oh försöka koppla bort allt. eller lägga mig och prata lite med mamma.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback