gefle .. <3

hemma. hemma. hemma! kan inte annat än säga att det är jävligt skönt att vara hemma i helgen. jag behöver verkligen det. komma bort från allt som har med skolan och örebro att göra. måste ta och börja focusera mer på skolan det vet jag.

var typ inge folk alls på tåget idag. riktigt skönt. var nog bara jag och sisela som hördes. och kostym-nissarna brevid oss. men tror sisses och mina samtal var mycket intressantare :]]
och jag höll som vanligt på att försova mig imorse men jag hann precis. jag brukar ha tuur *sjunger*

mamma och jag har suttit och lyssnat på massor av gammla låtar som jag lyssnade på när jag va runt elva-fjorton. vilka minnen man får ifrån massa saker man gjort. ibland vill jag tillbaka till den tiden. då var det jag & evvä mot världen. vi röjde gävle. saknar verkligen det ibland.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback