I see a monster in my mirror every fucking day!

nu är man i örebro igen och jag är inte alls på bra humör idag heller. vissa saker får en ju att må bättre och vissa saker sämre. dom sämre sakerna skiter jag i att nämna och dom bättre sakerna är att jag åker till stockholm om två veckor till min jessy :] tack annica du är en räddande ängel! att träffa jessy är precis vad jag behöver.

riktigt dryg man som satt mittemot mig i tåget idag. fick ett trevligt telefonsamtal på tåget iallafall ;D

borde ta oh packa upp oh röja upp lite i köket men vet inte om jag har nån lust ikväll. gör nog det imorgonkväll när jag kommer hem. slutar ju fem imorgon ;/

har suttit och kollat på mitt älskade köping :]] all kärlek åt er!

vet fan inte vad jag ska göra längre.!



CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback