I still miss you.

sov inge vidare i natt alls ;/ så jag försov mig såklart idag oh missade första lektionen; matte. okej inte så viktigt då. men jag har ju mina orsaker att vara där xD kom iallafall inspringande på samhällen. haha. sen möte jag sisela en snabbis innan jag skulle iväg till idrotten.

efter skolan tog jag oh fredde en promenix in till stan. orkade inte vänta på bussen xD man har alltid såna intressanta samtal med fredde. haha! så vid fyra träffade jag rosemarie istan oh vi gick runt oh pratade massa och jag köpte hårspray vad annars xP. vi gick oh fikade på en mysigt café sen :]]

har legat i sängen oh pluggat lite men jag somnade visst till en stund oh vaknade precis till i huvudet på gynning så nu sitter man och glor på det och äter nudlar. sexiga dolph lundgren är ju med ikväll ;]

imorgon har jag min tidiga dag. börjar tjugo över åtta. ja jag är rätt bortskämd som tycker det är tidigt. men måste ju ta bussen härifrån tjugo över sju! GUSCH!

nu ska jag vara i skolan dom dagar som är kvar i skolan denna veckan :]. i can do it! jag har faktiskt lite hämlängtan just nu. ska bli otroligt skönt med lov ;D oh min lilla sötunge är sjuk. han har fått astma så han var in på akuten för nån dag sen. jag måste erkänna att jag är väldigt orolig när jag är här nere.

jag är riktigt sur på magnus uggla också xD han har bestämmt sig för att sluta blogga. jag som ääälskar hans blogg och läser den flera gånger om dagen. fy på dig magnus!


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback