I will always be your soldier.

idag har jag varit på stan med mamma. köpte en ny jackväst :] skitsnygg. sen gick vi mest runt och hade trevligt. mamma bjöd på mat och så. försökte också få tag på en praktik men det är grymt svårt ;/ det är typ fullt överalt. så det får kankse bli praktik på köpis. bror på ifall gävlekomun betalar resekostnaderna för annars kostar det femhundra spänn bara för åka fram och tillbaka till köpis i två veckor. illa!.
.
imorgon ska jag vara barnvakt åt min gullunge ett par timmar :]] ska bli skojj. får passa på att vara med han nu när både han och jag är i gävle. annars bor han ju typ sex mil ut i skogen xD
ska även följa med mamma till hennes otroliga bekant som säljer make up. alltså uddare människa får man leta efter. hon är så obeskrivligt knasig. man håller på garva ihjäl sig åt henne. :]

kollade på du blir vad du äter idag för Babsan är ju med. jag tycker ju att "hon" är så otroligt häftig :]] mamma har lovat att vi ska åka på kryssning i april/maj när Babsan har show ;D guud va skojj!

varför kan man inte bara stanna tiden som den är nu och bara skita i det man inte vill göra, bara göra dt man själv känner för utan att det ska skapa en massa problem, fick jag som jag ville skulle jag vrida fram tiden till slutet av maj :] då skulle allt vara helt perfekt. bara vara helt fri, underbara sommardagar, sena härliga nätter. slippa allt som har med skolan att göra. sportlovet är ju slut imorgon typ. men sen är det ju påsklov om tre veckor xD

imorgon fyller även en av mina älsklings flickor arton år. shit vad tiden går rosemarie. minns när vi typ var på dagis och gungade ute på gården. och i år fyller du arton och jag nitton. herregud! <3.

ikväll tog jag ett riktigt skönhetsbad. tände ljus och massa bubbelgrejs i vatten. fixade ansiktsmask och sånt mys.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback