I'm yours if you want me.

idag har jag varit barnvakt åt min gullunge några timmar på eftermiddagen :] vi hade kanonmysigt. fick lite små problem bara när han uträttade sina behov på köksbordet xD haha! annars så gick det bra. vi somnade nästan båda två i en fotölj efter allt lekande, matande och bajsande! vilket liv han har den grabben. nu har han åkt hem igen. ut i ingenstans.

skrev ju i bloggen igår att jag skulle hem till mammas bekant idag som säljer smink och är extremt weird. och det första hon sa när jag kom in till henne; nämen har du peruk?! vilken jävla komentar xD fick också se kort på mamma när hon var typ tjugofem och lucia :] så vacker hon var med långt blondt hår. precis som en riktig lucia. :]

mamma ringde till gävlekomun idag och kollade det där om reseersättning till&från praktik och dom sa att det ska skolan betala och min lärare sa tvärtom ;/ nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på. får vänta tills jag kommer till skolan på måndag.

ska väl snart in oh se på tv med danne. väntar på att hans trååkprogram ska sluta ;D vi har absolut inte samma smaknär det gäller tvprogram. vi är rätt olika i det mesta. haha!

nu har jag komit fram till hur jag vill att min drömfrisyr se ut ;D och den ska jag ha innan sommaren. det ska ni få se :]] det kommer bli så vackert. och jag börjar bli stolt över att jag nu inte bitit på naglarna på över tre veckor :]

jag ska också göra en till piercing i örat när jag har opererat mig och det har läkt :] sen blir det väl nå fler piercingar innan oprationen. jag funderar på att tatuera mig snart igen också ;D


och grattis ännu en gång gumman! nu är du arton år. <3



CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback