Jag tycker om dig.

Idag gick jag upp halv åtta bara för att jag skulle iväg till tandläkare. gick väl hyfsat bra fram tills hon nästan var klar med lagningen oh skulle sätta fast den där "formen" man lägger fyllingen i. då satt mina tänder för trångt så hon fick  försöka sära på dom oh jävlar vad ont det gjorde eftersom bedövningshelvete började släppa. tillslut gick det iallafall :]

träffade min gullunge idag i typ fem min. ;/ han mår fortfarande inge vidare. får väl se han nåt mer i veckan. han ska vara i gävle hela veckan tror jag :] hos sin morfar.

jag har spelat poker med mamma ieftermiddag :] haha! kan vara riktigt kul ibland. speciellt när man får kåk. jag vann också :]

sen har vi sett lite på tv. oh just nu har jag så jävla ont i magen att jag har lust att gå och dränka mig typ. jag som aldrig brukar ha ont i magen. dödödö.

jag ska alldeles strax krypa ner i sängen och hoppas att mina magsmärtor försvinner tills jag vaknar imorgon! annars tar jag typ livet av mig eller nåt.

tack för att du säger så fantastiska saker <3 du är bäst liksom.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback