Jag vill leva så sträck ut din hand.

Idag har jag varit hos läkaren oh pratat :] så nu ska han skicka en remis till uppsalas sjukhus så jag ska ner dit inom dom närmaste tre månaderna. gjorde också ett nytt hörseltest vilket inte var några glada nyheter. min hörselkurva är riktigt illa nu ;/ jag borde typ egentligen inte höra ett skit alls. men som tur gör jag det ;D

har vart med kim hela eftermiddagen och kvällen :] myspys! han är såå underbar. älskar att leka med honom. hade väldigt kul när han skulle matas. både han och jag hade mat över oss xD sen det första han gjorde när jag tog upp honom var att slita ur min ena ring i örat :p och han växer ju så det knakar lillgrabben. har lite bilder på bildagboken :]]

just nu saknar jag min jessy så otrooooligt mycket. jag måste ta oh åka ner snart igen :] avståndet är inte kul alls. ;/ jag är så jäwla glad att jag har dig gums <3. alltid du&jag genom livet.

nu har jag börjat spara mina naglar igen. för vilken gång i ordningen. sist var i septemer. haha! men jag har bestämmt att jag vill ha långa fina naglar till sommaren :]] man kan allt man vill. men att bryta en dålig vana är grymt svårt. i can do it!

idag har jag även vart i valbo och lämnat in min älskade mobil på siba. så nu kanske den kan bli normal igen xD man kan ju alltid hoppas :]

eewh ja ibland kan männiksor förvåna en. jag gillar verkligen inte det. nej usch!

jag önskade du bodde närmare mig :]]

imorgon ska mammsen oh jag ner på city :] alltid trevligt att tralla runt på stan med henne. är ju knappt på stan i gävle längre. måste också fixa praktik ju :]


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback