Love is on the line, can you handle it?

min torsdag har varit näst in till perfekt idag. haft så galet roligt tillsammans med rosemarie&sisela. vart med sisela sen tolv idag fram tills jag åkte hem ni ikväll vid tjugo i tio. sen så möte vi rosemarie istan halv sju för att gå iväg och äta :]] myspys! sen drog vi till nollnitton för att se på fotbollen men inga roliga alls som spelade *ledsen i ögat* bara skabb skabb skabb överallt där ju. jag gillar inte blåaskabb xD jag rosemare och sisela ska funderar på att försöka få en munk upphetsad! haha! vilken jävla humor vi har. jag älskar den. och vilka skrattanfall vi haft idag. även när jag och sisela va hos mig på eftermiddagen och läste gerts fredagsfräkisar. eller när vi gick igenom systembolagetssortiment på datorn när vår lärare kom in oh kolla ;D yeah! han undra så klart vad vi sysslade med.
älskar er mina underbara flickor <3. alltid vi genom livet!

imorgon ska jag och sisela på stan och fixa lite :]] sen på lördag ska vi på födelsedagspartaj hos rosemarie <3.

och imorse vaknade jag med världens nackspärr. tog fan mig typ trettiofem minuter för mig att ta mig ur sängen. det gjorde så otroligt jävla ont! sen tog det dubbelt så lång tid än vanligt att göra sig klar för skolan ;/ jag hoppas jag inte har så ont imorgon igen när jag vaknar för nu är det nästan borta :]

nu är det vår. för jag har sett både tussilago och snödroppar :] yeah!


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback