Se upp för dårarna! Dårarna stängs!

haha. riktigt härlig film :] se upp för dårarna.

har varit värsta lugna dagen idag. vart i valbo em sväng med mamma oh hennes vännina. skönt det med ju var uppe rätt så länge inatt och såg film med danne :]

danne och jag lagade mat tillsammans idag. inte ofta vi gör :] trevligt. vi är ett bra team xD the perssons <3

hittade massa fotografier idag från när mamma var ung. skitkul att se ;D oh ifrån när min mormor och morfar
var unga. hittade också kort på mig oh danne som jag aldrig sett xD

ibland förstår jag bara inte hur folk är konstruerade! hur faen kan människan få ha ansvar över ett annat liv?!

imorgon blir det bara en slappdag. lär bli sent inatt också med film tillsammans med danne :]] som vanligt när man är hemma oh ledig :]
och på måndag blir det tandläkaren.

jaa jag vet att jag är en tönt xD sorry! hihi. :]

oh nu ska jag klaga lite. haha! har så ont i nacken oh ett jävla sår i näsan. börja blöda näsblod på willys
idag. pinsamt!

asså shit vilka jävla människor det finns!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1855335.ab

och imorgon är det i en anna del av köping igen ;D all kärlek till dom <3.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback