Sjung en psalm för hjärter kung.

idag har jag också varit på bra humör :] kanske är allt på väg uppåt igen. jag gick faktiskt upp halv sex idag och jag låg knappt kvar i tio min. det går framåt. första lektionen var lika seeg som vanligt och datorn krånglade om inte mer än vanligt idag ;/ johan och jag hade en rätt intressant diskution innan skolan började men det går vi inte in på nu. haha! men jag håller med dig. ;] sen träffade jag sisela en snabbis på lunchen. sista lektionen var iallafall lite kul för jag satt och pysslade med "min butik". fick sluta en timme tidigare idag så då drog jag med sisela på stan. först på hm sen kicks och ica. på ica träffade vi rosemarie <3. hon skulle iväg till K Ö P I N G! jävla fusk! fast hon skulle fotograferas. jag har andra ärenden där ;D haha!

jag har kommit på den senaste tiden att jag verkligen saknar våran vänskap. men jag kan inte erkänna det för dig. och faktiskt så ångrar jag att jag flippade ut som jag gjorde men .. jag blev bara så otroligt chockad och ledsen .. vääldigt sårad. för du var liksom mitt allt innan. det var typ du&jag mot världen. trodde inget kunde komma imellan oss. skulle gärna vilja vrida tillbaka allt och ha allt som det var . vi kankse aldrig pratar med varandra igen men minnena jag har med dig kommer allitid att stanna hos mig.

snart ska jag se på fråga olle :] Lars-Åke "Babsan" Willhelmsson är med. jag tycker han är galet häftig!

ikväll har jag även diskat :] imponerande! haha.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback