Stay strong. Stand proud!

idag har det faktiskt varit en hyfsat bra dag :] kom till skolan och det första jag får se när jag går in genom entren är min sööta mimmi ;D guud vad glad jag blev. inte sett henne på hur länge som helst. vi åt först lunch tillsammans sen när mimmi slutad gick vi till stan oh möte sisela och gick och hämtade mina linser sen gick sisela och jag tillbaka till skolan eftersom vi hade mer lektioner. jag hade ju mitt individuela val :] var riktigt roligt idag även om det är rätt svårt ibland.

oh nu är jag riktigt trött. försöker hänga med på cityakuten utan att somna men det är inte lätt xD jag som hade tänkt att fixa en massa ikväll här hemma men icke då! jag hamnade framför tv helt slut jag har faktiskt inte ens packat upp allt än. vaknade vid halv fyra i morse och var skitpigg ;/ somnade om ett tag senare oh sov till sju.

imorgon ska jag ha matte med mimmi&johan ;D sen blir det lite mer än två timmars håltimme sen idrott med mimmi&johan igen sist men inte minst svenska med johan ;D blir nog inte sån dum dag imorgon. man kan ju alltid hoppas att vi slipper det lilla äcklet xD eller hur johan? ;]

blev lite små sur när man kom hem oh fick veta att dom har tagit bort våra brevlådor bara för att det varit så mycket
stölder ur dom. visst synd för dom som blivit av med post men seriöst hur kul är det att personalen ska komma som värsta brevbärarna? kan inte bli kul för dom heller ju.

jag lider av vätskebrist igen nu så jag häller i mig vatten som om jag vore i öknen. inte klokt! min rosavatten-flaska
är just nu min trogne följeslagare xD

jessy jag hoppas det gick bra för dig idag älsk <3.

jag längtar efter en massa just nu. hatar att vänta ju!


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback