be strong.

idag var jag ledig från skolan bara för att mina lärare var sjuk.
jag borde varit på kanonhumöroch hitta på massa skojj.
men icke. jag har vart på skithumör hela dagen. sur på allt och alla
och allmänt bitchig. jag vet inte vad som flyger i mig ibland.
får lust att bara rymma från allt. allt kanske skulle försvinna då -
tror man. om det verkligen skulle det tror jag inte. eller ?

jag har iallafall försökt pluggat lite idag och lyckades väl skriva en halv sida
eller så. och faktiskt så måste jag medge att jag är stolt över mig själv för det
lilla. med tanke på hur allt är just nu.

ibland underar jag för mig själv varför jag inte pratar om saker och ting.
utan jag håller det alltid innom mig. kanske skulle allt vara lättare om man
pratade om saker istället för att bara tänka dom.

jag tycker verkligen inte om att ha den här känslan. jag känner hur den
kommer närmare och närmare men jag måste försöka hålla den ifrån
mig men det är inte lätt. verkligen inte lätt.

jag vet precis vad jag borde ha gjort idag och vad jag borde göra överhuvudtaget
men det går inte.
det går bara inte. HELVETE!

okej. imorgon är det två lektioner. den första börjar tio över nio
och jag SKA vara där.
jag har lovat mig själv mamma och sisela. i can do it.



Kommentarer
Postat av: Linn

GOOO CARRO!

2008-01-10 @ 22:18:47



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback