hur kan man tappa orken att andas.

idag har vart värsta slappdagen. vilket verkligen lilla jag behövde. dock kanske det inte var så super att sova bort halva dagen även om det var väldigt skönt. och konstigt nog börjat jag bli trött nu. men det är bra. måste upp och iväg till skolan imorgon jag tror inte min lärare är sjuk fortfarande. men man kan ju allitid hoppas ;] men måste ändå till skolan fast inte först halv tre isåfall. börjar min nya kurs imorgon ju.

idag kollade jag på per gessle - en händig man på tv :] man får verkligen sommarkänslor. jag hoppas sommaren 2008 blir varmare än förra sommaren :] jag som älskar att sola och bada.

läste även massa gamla dagboksinlägg och blogginlägg idag. vilka minnen man har. både massa underbara minnen som man vill göra om. och massa skit som alltid kommer finnas kvar och som har satt sina spår i en föralltid.

imorgon måste jag ta och röja upp lite här xD haha.

oooh jag längtar tills kim kommer hit :] ska bli kanonskojj. han kommer la typ i mars-april. :D


CIAO.

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback