i don't wanna cry a tear for you.

wow första inlägget på typ tre dagar xP jao jag har inte vart i det piggaste stadiet. haft feber och varit allmänt klen. är nog lite piggare iallafall förtillfället. lär ju bli sämre till kvällen igen :/

ja jag har inte särskildt mycket alls att skriva. jag har bara legat ner bäddad  i en fotölj dom senaste dagarna och sett massa film. sen somnat vid åtta varje kväll och så klart vaknat vid tre - fyra.

nu ska jag krypa tillbaka i fotöljen men vi hörs :] kanske skriver lite senare.måste försöka pigga på mig nu vill ju bli pigg nu när jag ska tillbaka till örebro. har en grej som ska fixas där xP


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback