i'm no superman.

jag sov inge vidare alls i natt. låg bara och snurra runt. men dagen blev hyfsat bra ändå. såg honom flera gånger idag :] hihi. sen så var jag hem till sisela en stund när jag har ledigt två timmar. sen var det bara att gå tillbaka till skolan och ha individuellt val. var faktiskt rätt trevligt. men kommer nog bli en hård kurs men en utmaning. är glad att johnny är med i gruppen :] jag började även en ny handelskurs idag. dock inte lika kul. ska börja en ny på onsdag också. euuwh.
nu sitter jag och försöker pyssla med en massa. skriva blogg. diska. städa se på cityakuten och tvätta. haha.  och min mobil är lite weird just nu men det ska nog vara fixat till imorgon :]] hoppas jag. man känner sig borta utan sin mobil. kan inte nå folk och folk kan inte nå mig. blää.
är aptrött och folk har ringt på min dörr hela kvällen. först var det mamma i telefon eftersom min är fucked up. sen så skulle dom byta batterihelvete i brandlarmet. borde inte släppa in folk här så som det ser ut. haha!

näej nu ska jag ta och se klart på cityakuten sen skynda mig att göra klart allt tråk.


CIAO.

Kommentarer
Postat av: Emma

vad har du för iv-kurs?=)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback