jag har allt med jag har ingenting alls.

urk. vilken dag.
skulle upp typ tjugo i åtta. men när vaknar jag?! typ tio över fem.
är pigg då men sen när jag väl går upp runt halv åtta är jag skit
trött. men jag kom upp ändå och iväg till skolan. BRAVO!

i skolan träffa man först niklas eller ja honom traffade jag redan
hemma. sen träffa jag johan. och det var ju riktigt längesen. minns
knappt när det var. så när man stog där oh prata med dom så kom
sisela :] fast hon skulle till en annan lektion. blää.
hade en trevlig lunch tillsammans med niklas och johan. pratade
massa om tatueringar och piercingar. ett ämne jag gillar ;]
på idrotten pratade johan jag oh niklas om växning och rakning
av benen. haha jaa udda samtals ämnen.

blev konstigt varm och yr idag när jag gick från samhällen. allt
blev suddigt och allt snurra. ucsh det är så obehagligt.
känner mig iallafall piggare nu efter ett par timmar isängen framför
tvn. och nu fryser jag som en apa.

imorgon börjar jag halv nio. orka! fast okej det är värdt det ;] haha!

på fredag blir det tjejmys med sisela och rosemarie. guud va skojj.
vi ska ha skitskojj girls. <3.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback