JAG LER NÄR JAG SER PÅ DIG.

idag har jag faktiskt haft en helt fantastiskt underbart vanlig dag. först hade man sovmorgon vilket alltid är bra. och så hade jag lektion med sisela idag :] sen gick jag hem till mimmi i hennes mysiga lägenhet och var där ett par timmar och åt middag med henne och pratade en massa. är så glad att jag har dig. det är du och jag mot världen oavsett vad. <3

sen gick vi ner på nollnitton typ tjugo min innan hon skulle iväg på tränning. då gick jag och möte sisela så gick vi till nollnitton igen och kollade på "fotbollen". haha! så jäwla vacker är människan. jag dööör. iiiiiih :]]

imorgon åker jag heeem. ska bli riktigt skönt faktiskt. börjar bli väldigt skoltrött eller ja det har jag väl vart ett tag nu men blir bara värre. jag saknar daniel och mor min <3

gush. vet inte vad jag ska göra. jag vet vad jag borde men inte om jag kan ;] hihi.

nu ska jag ta och packa lite och så. palla göra det imorgon. och jag börjar få ont i halsen igen och i vänster öra såklart. vart annars ;/ fuck.!


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback