ROCKBJÖRNEN .. <3

alla mina sötpojkar fick varsin rockbjörn idag. <3 ..

årets svenska album;
kent.
årets utlänska grupp; tokio hotel.                          GRATTIS <3
årets live-akt; the ark.

det är väl det enda roliga med denna dagen. är fortfarande skitförsyld och hängig. nyser som en idiot så jag börjar undra om inte hela huvudet flyger av snart. gör ont fan överallt. sen är jag jävligt rastlös och utråkad på det. men har ju ingen ork till nåt. knappt att jag orkade fixa käk idag. men jag kokade faktiskt ris utan att bränna det. visst var jag duktig jessy ;] haha!

blir inte så mycket mer skriva här i dag.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback