say fuck you and smile.

wow jag kom upp och iväg till skolan till halv nio :] och tur var väl det!
hade bara två lektioner idag eftersom en av mina lärare är sjuka :]
jag hoppas faktiskt att han är det imorgon också för då är jag ledig
heeela dagen :D hoppas kan man ju alltid.

idag har jag haft en trevlig eftermiddag tillsammans med sisela och
rosemarie :] sisse oh jag har hjälpt rosemarie att hitta bra dans
steg till hennes audition. guud så kul vi hade hahah.

innan det åkte sisela oh jag till rosemarie och annicas skola
och hälsa på dom :] hihi.

nu ska jag ta och ta ur mina linser och se på film. verkar vara
en bra film på trean; under ytan.


CIAO!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback