All kärlek åt Gunvald Larsson!

Mamma och jag har legat och kollat på två beck filmer ikväll och jag har säkert sagt det förr men säger det igen, jag tycker Gunvald är grymt bra! Jag älskar hans komentater och hans sätt att agera. Jag har sett alla beck filmer men kan se vissa om och om igen.

Jag ska nog ta och lägga mig strax och försöka få lite sömn, vill inte sova bort hela dagen imorgon. Det känns faktiskt som om ryggen är på väg att bli bättre, jag hoppas det iallafall!

| Godnatt på er, hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Ler Ja Gunvald är så cool =)



Och vad skönt att du börjar bli bättre i ryggen. Det är ju så jobbigt att ha ont hela tiden.



Kram

Postat av: tess

Tusen TACK tyvärr kan ja inte hjälpa dig då ja inte gjort min själv.. har fått hjälp. //Tess

2008-07-10 @ 07:27:40
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: justdet! tack:)

2008-07-10 @ 12:10:01
URL: http://soofija.blogg.se/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback