Baka, baka liten kaka.

Haha dey blev inget mer uppdatering igår, kommer till varför snart.

Gjorde mig iordning igår och åkte iväg med mamma till ÖB, DollarStore och sen handlade vi lite grejer eftersom vi skulle baka. När vi kom hem cyklade jag iväg och handla lite saker vi glömde.

Sen började vi baka, vi bakade cupcakes skitsöta ska sätta in bild sen dom är rosa med hallon och hjätan på och så bakade vi daimkakor. Vi skulle också passa på att baka bullar men det hann vi inte för vi skulle se Hajen på kvällen.

När filmen var slut satt vi oss och skulle dricka en varsin aquatini men det blev lite mer än vad jag tänkt så när klockan var vid 00:15 då somnade jag, därför blev det ingen mer uppdatering.

Idag ska vi ta och baka  bullarna vi inte hann med igår.

| Nu ska jag gå oh äta frukost och vakna till lite mer. Puss!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Åååå vad gott att baka




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback