Dejta med John Blund snart eller?

Börjar bli tok-trött igen nu jag gick såklart  och la mig runt 17:00 och sov till 18:30 typ men det behövdes verkligen, för jag kunde  inte  hålla ögonen uppe.

Sen så kollade jag på Allsången med  mamma på pudlarna och till en överaskning kom underbara Etype och rockade loss med dom, och så sjöng dom min favoritlåt med dom ifrån melodifestivalen, fattar fortfarande inte varför den inte vann men rock duger väl inte för svenska folket.

Kollat på film med mamma också, blev en till beck. Jag älskar Gunvald Larsson. Jag hoppas det kommer nya filmer där han kommer tillbaka.

| Nattinatti på er människor!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback