Filmtajm.

Är verkligen super trött jag sover så konstigt, kan somna runt 01:00 sen vaknar jag vid 04, somnar ett par timmar vaknar igen går upp är vaken till 14-15:00 sen lär jag lägga mig och vila ett tag sen är jag ändå skittrött vid denna tid.

Idag har det ösregnat här så jag häll mig ändå inne framför tvn och hjälpte mamma i tvättstugan, hon skulle tvätta sånt som inte går att tvätta hemma typ mattor och överkast.
Kommer ihåg när jag var liten och jag älskade att hjälpa folk i tvättstugan, hjälpte alltid mamma och hennes vänner när dom skulle tvätta.

Nu ska jag kolla på film och försöka hålla mig vaken i några timmar till. Försöka lägga mig senare så jag inte vaknar vid 04.

| Hoppas alla haft en bra dag så hörs vi imorgon igen. Puss!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback