Happy Birthday Sandie <3

Det blev en tidig morgon igen vaknade lite före 6 men bättre det än vid 14:00 typ. Just nu sitter jag och lyssnar på musik oh äter frukost, rostmacka med oregano.

Vet inte vad som händer idag litar absolut inte på vädret, när jag klev upp var det alldeles svart på himlen men nu börjar det se lite bättre ut men hur länge håller det i sig?
Funderar på att cyckla ner till stan i kväll men vet inte om jag har lust, får se då.

Och Grattis till min söööta Sandie som fyller 19 idag! GRATTIS BABE <3


| Ska la ta och äta klart min frukost och göra nåt vettigt, hörs sen! ;*

Kommentarer
Postat av: Sandie

TACK älskling! Söt du är. <3

jag älskar dig massa.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback