Hot, hotter, hottest!

Det är verkligen föööör varmt just nu, ska inte klaga men ändå jag lider faktiskt lite! Dom sa på nyheterna idag att det är det varmaste perioden i juni i Sverige sen 1973 eller nåt sånt.

Blev inget bad idag för varken jag eller någon annan hade nån lust att sätta sig i en bild och åka minst 3 mil till närmaste bad så mamma och jag cyklade iväg och satt oss i skuggan och åt glass oh solade, myspys!
Sen har vi bara suttit på balkongen och slappat, inte orkat någotannat.

Oh det är verkligen äckel varmt i mitt rum fast jag har min fläkt uppe i nyllet.

Jag älskar Brolles nya skiva, den är underbar!

Imorgon får vi se vad som händer, bror ju på ifall Kimpa kommer eller inte. Jag hoppas det iallafall då ska vi gå till parken oh mysa.

| Nu ska jag gå in till broder D oh  se på film tror jag. Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback