Jag suger på att uppdatera, i know!

Men jag har absolut inte haft nån lust alls, knappt suttit vid datorn på flera dagar. Har varit ute i det underbara vädret och bara njutit förutom igår när jag jobbade som fan, blää.

Oh imorse när jag vaknade så höll mamma på att leta en av katterna, den minsta chleo och guud vad vi letade. Jag kläde på mig och gick ut och letade i trapphuset och buskarna utanför men hittade inte henne, gick in oh letade mer sen gick både jag och mamma ut i trapphuset och letade massa sen ringde vi på några granne oh frågade om dom hade sett nåt men inte. När vi kom ner till 1:a våningen möte vi en man som sa att hon låg bakom hörnet och där låg hon. Guud vad glad jag blev! Men jag VET att hon inte låg där när jag var och letade flera gånger så jag tror att kanske gubben hade tagit in henne och kanske skulle ut eller nåt oh hörde oss ringa på grannarna på 3:e våningen och tog ut chleo oh la henne där. Jag skiter iallafall i det nu, är glad att hon är hemma igen.

Ikväll har vi suttiit ute oh grillat, mysmys!

Och jag har läst mycket som senaste dagarna, i boken jag berättade om; Känn pulsen slå. Den är så rak, ärlig och brutal man kan inte lägga ifrån sig den.

Jag vill, vill, vill! NUU ;D

| Får se om min blogglust kommer tillbaka snart så ska jag börja uppdatera lite mer, puss på er iallfall ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback