Let me love you.

Jag har haft en rätt lugn dag faktiskt, regnet har öst ner utanför fönstret. Bestämde mig iallafall för att möblera om i mitt rum så man får lite variation. Så nu är det rätt mysigt härinne.

Har inte varit det bästa på att blogga dom senaste dagarna men det har varit massor av tankar snurrandes i mitt huvud så jag har inte kunnat tänkt klart, inte heller haft nån riktigt lust att blogga heller. Men imorgon ska jag ta klivet ut och prata med en person jag tycker mycket om så kanske några tankar klaras upp.Det får bära eller brista, bättre än att gå runt oh inte veta något alls.

Ska nog ta och lägga mig alldels strax faktiskt, börjar bli trött och alla tankar oh känslor börjar bli olidliga men dom försvinner under de timmar man sover.

| Vi hörs imorgon, hoppas jag känner mig bättre då!







Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback