Me like shopping.

Nu har jag nästan nyss kommit hem, har haft en väldigt trevlig lördag tillsammans med mamma på köpis. Köpte lite små saker, ett halsband, underkläder, en tröja och lite hårspännen. Fick en skitfin handuk av mamma med stjärnor på.

Sen så har vi varit hos mammas kompis och fika lite, alltid trevligt och jag har gullat med hans söta kissar.

Nu ska jag strax äta och sen blir det tv-kväll, det är massa bra på tv, först ska jag se på reprisen av I en annan del av köping jag äälskar Tobbe, sen blir det en av mina favoritfilmer med Robbin William Välkommen Mrs. Doubtfire den är såå jävla bra!


| Byebye, får se om jag skriver nåt mer sen! Pöss!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback