Piercingdrömmar

Shit min rygg gör fortfarande lika satont om inte värre! Och mina värktabletter hjälper inte. Dödödöd! Så jag har tagit det rätt så lungt idag, fast jag vart väldigt rastlös ett tag så jag bakade sockerkaka.

Jag såg en bra film med mamma nu ikväll på 5:an; Mamma vid 16, som handlade om en tjej som får barn när hon är 16 men dom säger till alla att det är henens bror. Det slutar med att hon adopterar bort honom.

Sitter ooch funderar på om jag ska försöka lägga mig och sova eller se filmen som börjat 01:40. Vi får se men det lutar mest åt sängen, vill inte sova bort hela dagarna.

Nanna och jag planerar att öppna en egen piercingstudio om allt blir som jag vill! Jag hoppas det blir så, jag skulle bli lycklig där!

| Lovar att jag ska försöka upptadera lite bättre och lite roligare, hörs imorgon. Godnatt!




Kommentarer
Postat av: Sandie

Min dröm är att öppna en piercingstudio också. Du går väl också handels? Jag gick det och vi har ju lärt oss ALLT om att öppna eget företag, jag vet exakt hur det går till när man ska göra det.



Säg till om ni behöver hjälp.. Skulle vara roligt att öppna en liten studio. Jag har ju gått utbildning till piercare också.




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback