Smälter bort.

Godmorgon!

Idag är det riktigt hett, kappt så att man orkar röra sig en milimeter ju. Sitter framför underbara fläkt jag har på golvet, den är fan min käraste ägodel just nu.

Ska strax gå och göra frukost sen försöka göra mig iording lite fast jag håller på smälta bort som en isglass. Jag som ville äta frukost på balkonge men var ut där oh det gick inte att sitta där ens.

Synd att man inte hade typ strand utanför huset eller en pol och bara dyka i när man vaknar *önskedrömmer* Hur ska man orka leva utomlands då? Jag åker till Spanien eller Grekland i februari och då kommer man få värmeslag, men det är värdt det.

| Hörs senare folket, njut av solen och värmen! Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback