Solat&badat.

Det är verkligen underbart väder just nu har varit oh badat hela eftermiddagen och kvällen, kanon skönt. Var iväg till Forsbacka och badade, det var lugnt och skönt där idag. Och tror jag klarade mig från att bli biten idag fast det var fullt av mygg och broms.

Kom hem runt tio och då grillade vi lite på balkongen och drack några cider, det var svalt och skönt på balkongen då så man kunde sitta där utan att rinna bort.

Imorgon blir det kanske dra iväg till Bovik och bada, aldrig badat där men det ser mysigt ut åkt förbi många gånger på väg till Bollnäs.

Oh på söndag ska jag kanske ta hand om Kim ett par timmar medans hans mamam hämtar dom sista sakerna i Tierp, om det inte blir senare i veckan.

| Nu ska jag gå oh tvätta mig och sen prata med lite folk på msn, Nattinatt!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback