Tankar som far runt.

Ibland har jag hara lust att slippa känna allt, slippa alla känslor och tankar. Jag vet att jag inte kan tänka och känns som jag gör men jag gör det ändå! Jag kan inte säga vad jag tycker och känner till dig, det går bara inte. Vill inte förstöra det vi har nu genom att säga det, du kommer tycka att jag är för framåt. Jag kan inte hindra dig från saker bara för att jag är svartsjuk fast jag inte ens borde det. Löjligt jag vet! Jag hoppas du förstår att jag menar dig, P.

Idag har jag haft en väldigt trevlig dag tillsammans med mamma, hjälpt henne med lite grejer oh så. Suttit hela dagen på balkongen ty, massa mys! Allt har varit bra tills nu när alla tankar oh känslor börjar spöka.

Har också suttit oh försökt pillat med min bloggdesign men gick inte sådär superbra så jag gav upp efter ett par timmar då orkade jag inte sitta nå mera.

Tror jag ska gå in till broder D så kanske jag får lite annat att tänka på.

| Säger natti nu för jag lär nog inte blogga nå mer innan jag lägger mig!







Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback