Tidig morgon och solen börjar komma fram.

Vad fan gör jag uppe nu egentligen? Det är forfarande tankarna ifrån det förra inlägget som är kvar. Inte kommer jag fram till något vettigt heller för mina tankar och känslor är inte vettiga.

Jag gick iallafall in till broder D ett tag och vi satt oss på balkongen vid 01:00 och pratade och vi fick oss ett och annat skratt åt allt möjligt, speciellt den stackars gubben som vinglade förbi på cyckel och såklart ramlade nästan allseles nedanför våran balkong och vi började garva för det såg så roligt ut.

Kollade mitt nya schema idag och det verkar hyfsat bra faktiskt förutom 08:00 - 17:00 på tisdagarna och torsdagarna 08:20 - 15:25 men det hinner ju ändra sig. Vi har alltid problem med våra scheman dom första veckorna, men på onsdagar slutar jag 10:30 oh måndagar börjar jag 12:30 så det är ju skönt.

Himlen ser alldeles grå ut just nu så, jag funderar på att lägga mig ett par timmar och hoppas att jag vaknar till en blå himmel. Jag får se hur jag gör.

| Hoppas ni andra sover gott just nu. Vi hörs senare!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback