Trötter.

Shit så trött jag är nu, inte alls van vid att vakna så tidigt som jag gjort dom senaste två dagarna. Idag har jag städat mitt rum och sett på cityakuten.

Tror faktiskt inte det blir mycket mer gjort idag, känns som jag skulle kunna sova redan nu men det är inget att tänka på för lägger jag mig ett par timmar nu så somnar jag inte ikväll. Försöker få en normal dygnsrytm igen oh inte sova bort dagarna.

Ikväll är det Allsång också ju, det alltid roligt och speciellt idag när The Poodles med ju!

Vad ska man hitta på när man är rastlös men samtidigt så trött att ögonen går i kors? Haha, vilka problem.

| Vi kanske hörs senare ikväll om inte lilla C har somnat då. Puss på er!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback