Myspys med Kimpa.

Idag ha har det vahrit kanonväder och jag har varit med gullungen min, han växer så det bara visslar om det. Nu har han börjat stå upp med hjälp av en som håller i han såklart och så hoppar han, hoppar i massor! Han älskar det och tjuter av lycka när han får hoppa.
Och han älskar bullar, han är bara flyger ner på talriken där bullen låg oh börjar slita i den och trycka in i munnen, det såg så gulligt ut fast man fick plocka ur massa hur munnen på han så han inte skulle sätta det i halsen.

Sen har jag inte gjort mycket mer faktiskt, mest suttit oh slappat på balkongen för det har varit för varmt.

Imorgon ska vi kanske åka och bada om vi hinner, mamma ska vara i tvättstugan och tvätta mattor först under dagen sen får vi se, annars blir det på lördag och om vädret håller i sig åker vi nog till Limön till veckan. Det är såå mysigt där.

| Ska försöka uppdatera bättre men jag brukar ha annat för mig och då glömmer jag bloggen. Puss på er!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback