As long as it takes, i guess.

Usch, klockan är bara lite över åtta och jag har redan varit vaken två timmar och kollat på film. Inte sovit nå bra alls inatt men det har ju såna orsaker men som jag inte tänker skriva om här. Jag måste ta och fixa det snart, orkar inte en gång till.

Idag är det 5 timmar Sex and the city! Gissa om jag är glad. Först från 19:00 - 22:00 är det tittarnas val som vi fått välja själva på TV3s hemsida, sen är det två avsnitt ifrån reprisen som går varje onsdag kväll 22:00 - 22:55!

Får se vad jag ska hitta på innan dess, vet inte om jag bara ska vara hemma och ta det lugnt. Jag tror det behövs faktiskt men jag blir ju så rastlös inne.

| Nu ska jag försöka sätta mig på ballkongen en stund och äta frulle, om det inte är allt för kallt. Skriver senare!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback