Badat och en nostalgitripp.

Nu har jag badat och smörjt in mig med min underbara Ldb summer som luktar underbart. Och fixat mitt hår så det inte ser ut som ett helvete när jag vaknar imorgon.

Tänkte på en sak medans jag låg i badkaret, hur kan en människa man knappt känner få en att må så bra? få en att känna sig glad?.

Sen så har jag suttit och haft underbart tillsammans med mamma och lillebror, vi har suttit och pratat om massa minnen. både underbara och dåliga. Som när Daniel ramlade 3 meter ner och missade en stor sten med bara ett par decimeter och alla underbara sommrar i Hälsingland som jag saknar så extremt mycket.

Nu ska jag gå och borsta tänderna ska nog lägga mig om en stund.

| Godnatt! Sov sött, vaknta blött ;]




Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback