Barfota promenad.

Åkte in till stan och fixade mina ärenden sen träffade jag Annica en stund innan jag trallade hem till Sisela som hade ont i lilltån och behövde plåster så vi åkte till ÖB för att köpa det men klev av försent så vi fick gå en bit, vi bar båda barfora för mina nya skor skavde så jag lämnade dom hos Sisse men det gjorde ont som fan att gå på all sten. Så gick vi in på en mack för att låna en sax för SIsse skulle klippa plåster sen satt vi och pratade typ 40 min medans vi väntade på bussen.

Vart på ica och handlat lite också innan Sisse oh jag åkte till mig. Det bästa idag var nog när Sisse skulle köpa bussbiljett i stan och så kom hon tillbaka och sa att det inte funkade. Måste vara nåt fel på nån krona så kollade jag på en av dom som såg konstig ut så var det en dansk krona! HAHAHA!

Nu ska jag äta upp min sallad och göra mig klar för att lägga mig ska upp och ha en lektion i morgon, sen ska jag, Sisse och några till iväg och äta glass i stadsparken med min mentor.

NattiNatti!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback