En andra chans.

Behövde inte passa Kim idag för att dom hade ingen släpvagn så dom kunde köra möbler idag så det får bli en annan dag. Idag har jag bara tagit det lugnt och städat mitt ru, såg ut som en elefant dansat tango här.

Och inget Greys Anatomy var det idag heller, är ju sommaruppehåll. Lika bra det, egentligen ska man ju vara ute i det fina sommar vädret som helt plösligt försvan!

Det är bara 8 dagar kvar tills jag åker till Jessy & Fredrik! Jag längtar så mycket efter mina soetnosar att det gör ont!

Guud va glad jag är! Jag har verkligen saknat vår vänskap! Det ska liksom vara du & jag så vi förtjänar en andra chans, jag vet att våran vänskap behöver det. <3

Vi hörs kanske senare, är grymt trött så ska nog sova snart!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback