I brist på annat.

För 10 år sedan,
1.) Hur gammal var du? 9
2.) Var gick du i skola? Staffansgården i Gävle.
3.) Var jobbade du? Ingenstans.
4.) Var levde/bodde du? Där jag bor nu fast i en annan lägenhet.
5.) Var brukade du hålla hus? Överallt där jag inte fick vara.
6.) Bar du glasögon? Nej.
7.) Vem var din bästa vän? Evelina, Lisa och Johan.
8.) Hur många tatueringar hade du? Inga.
9.) Hur många piercingar hade du? Inga.
10.) Vilken bil körde du? Ingen.
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Haha, nej.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nej du.

För 5 år sedan.
1.) Hur gammal var du? 14.
2.) Var gick du i skola? Kristinaskolan i Härnta.
3.) Var arbetade du? Ingenstans.
4.) Vart bodde du? På elevhem eller hemma hos mamma.
5.) Var brukade du hänga? Ute med kompisar.
6.) Använde du glasögon? Jao.
7.) Vem var din bästa vän? Evelina.
9.) Hur många tatueringar hade du? Inga.
10.) Hur många piercingar hade du? Inga.
11.) Vad för bil körde du? None.
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja.
13.) Var du singel/upptagen/dejtande? Singel, Upptagen. Till och från.

För 2 år sedan.
1.) Hur gammal var du? 17
2.) Var gick du i skola? Tullängskolan i Örebro.
3.) Var jobbade du? Ingenstans.
4.) Var bodde du? I Örebro och ibland hos mamma.
5.) Var brukade du hänga? Hos kompisar.
6.) Använde du glasögon? Oftas linser.
7.) Vem var din bästa vän? Farah.
8.) Hur många tatueringar? 2.
9.) Hur många piercings hade du? 4.
10.) Vilken bil körde du? Ingen.
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Japp.
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Både singel och upptagen.

Idag,
1.) Hur gammal är du? 19.
2.) Var går du i skola? Tullängskolan Örebro.
3.) Var arbetar du? Ingenstans, men börjar snart sommarjobba.
4.) Var bor du? I min söta lägenhet i Just nu hos mamma, annars i min söta lägenhet.
5.) Använder du glasögon? Ibland, oftas linser.
6.) Var brukar du hänga? Hos vänner eller nått.
7.) Talar du med dina gamla vänner? Näej inte många av dom.
8.) Hur många piercings har du? 5.
9.) Hur många tatueringar? 3.
10.) Vad har du för bil? Ingen.
11.) Har ditt hjärta krossats? Ja flera gånger.
12.) Är du singel/upptagen/gift/dejtande? Singel.

Kommentarer
Postat av: nanaaaaaaa

denna snor jag ^^

2008-06-16 @ 14:14:43



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback