Jag lider av sömnbrist.

Idag har jag varit ut en sväng med mamma och fått litr frisk luft. Mår mycket bättre nu! Sen så har jag suttit framför tv:n sen 19:00 och kollat på Sex and the city maratonet fram tills nu typ. Nu är det bara att vänta tills på lördag så man får se filmen! Klockan 18:00 sitter jag på biografen i Sthlm på pemiären! Guud så kul!

Pratade med Jessy idag, vi planerade det sista inför helgen! Det ska bli såå jävla kul. Vi ska tydlingen sjunga Singastar hos Fredrik, jag som sjunger såååå bra ... är ironisk! Men det kommer bli kanon!

Imorgon ska jag upp tidigt oh ner på stan med mamma och handla lite grejer som jag behöver, nytt smink och så är jag sugen på en ny topp. Sen så ska jag fixa biljetterna till Stockholm och packa imorgon kväll.

| Nu ska jag gå och tvätta bort min make up och få min skönhetssömn, är trött som satan! Nattinatti, hörs imorgon!

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback