Lagat middag to the la familia.

Jag börjar visst bli lite halv dålig på att uppdatera bloggen så ofta som jag hade tänkt om dagarna men det ska det bli ändring på från och med nu. Jag ska iallafall försöka.

Mina nya hårprodukter.

Idag har jag varit ut med Mamma en sväng, hon skulle på rusta och kolla lite och jag skulle köpa Björn Axéns nya volymspray och lite annat. Köpte nytt schampoo och balsam som ska r eparera mitt hår eftersom jag tupperar det och sprayar det så mycket varje dag. Köpte också nån ny cool hårspray, hårmousse och shinespray. Jag föll egentligen för utseendena på flaskorna men värdt att prova ju.

Sen så har jag stått framför spisen i nästan två timmar och laga mat till mamma och Daniel. Det blev wook med kyckling och risnudlar. Riktigt gott blev det.

Dagens middag by me.


Nu sitter jag bara och lyssnar på musik, har precis suttit och fikat med mamma & Danne och pratat massa roliga minnen från förr.

| Får se om jag skriver nåt mer ikväll annars hörs vi imorgon!


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback